Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 20 arası
  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307

    Lightbulb 307 1.4 hdi xr 2005 chip tuning ve cruise control

    Arkadaşlar Merhabalar,

    Yanıtlayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Bu işi birkaç haftaya halledeyim diyorum.

    Araç:
    307 1.4 hdi xr 2005
    90 000 km'de
    Bakımları düzenli



    Sorularım:

    1. 307 1.4 hdi xr 2005 yakıtı çok iyi ama aşırı hantal. Chip sonrası gözle görülür bir fark olur mu? 4. vitesle zor çıkılan rampalar 5. vitesle çıkılabilir mi? Ya da 2. ve 3. vites arası çok kalıyorum. Alt devirler canlanır mı? Çok fazla bir performans beklemiyorum ama gözle görülür bir fark olur mu? Öncelikle satıp 308 1.6 hdi 110 mu alayım yoksa 1.4 hdi xr chiple idare eder diyor musunuz?

    2. Chip uygulanabilir diyorsanız Antalya için nereyi önerirsiniz? Özelden mesaj da atabilirsiniz.

    3. Cruise control takılır mı aracıma? Antalya'yı bilenler için Yeni Sanayi'deki Çakmaklı'ya sordum. 300 TL gibi bir fiyat çıkardılar, işçilik dahil. Fakat denememiz lazım uyumlu olmayabilir dediler. Uyumlu olsa da ekranda görünmeyebilir dediler. Yani onlarda kesin bilmiyorlar. Açıkçası bana da güven vermediler. Daha önce takan, deneyen, Antalya içerisinde bu işi yapabilecek olan birisi var mıdır?

  2. #2
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Cevap verecek bir arkadaş yok mu?

  3. #3
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    36
    Mesajlar
    15.558
    Meslek
    Makine Mühendisi + İşletme
    Model
    308
    Aracınıza chip uygulatıp gereksiz yere yormayın bence. O aracın amacı ekonomidir performans değil. 307 1.6 HDI veya 308 1.6 HDI almanızı öneririm.

    Aracınız için Cruise Control uygulaması hakkında bilgim yok. Denemek gerek.
    Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15

    2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km

    2023 Peugeot XP400 GT 2100km

    2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km

    2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
    2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
    2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
    2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
    2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
    2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
    1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)

  4. #4
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Yormanın ötesinde gözle görülür bir fark olur mu? Çok fazla performans beklemiyorum ama 90 bg.'e yaklaşır mı?

    Cruise control konusunda bilgisi olan arkadaş bilgilendirirse sevinirim? Saygılar...

  5. #5
    Aktif Üye e_uludag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12-2012
    Mesajlar
    274
    Meslek
    IE
    Model
    308
    Kesinlikle gözle görülür bir fark olur, tabi kısa vadede, bir süre sonra zararı faydasını geçer, bunun yerine 1.6 110 beygir beklentinizi hayli hayli karşılar.

  6. #6
    Acemi Üye ahmetyldz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02-2014
    Yaş
    35
    Mesajlar
    233
    Meslek
    Öğrenci
    Model
    308
    Arkadaslarin dedigigi gibi, hic bulasma bence butur islere, ne kadar suredir bindigini bilmiyorum belki sikilmissindir artik ama, bana kalirsa biraz daha sik disini sabredip durumunu toplayip 308 e gec

  7. #7
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Teşekkürler arkadaşlar, 110 bg'lere geçmen daha mantık diyorsunuz. Benim de aklımda var bir süredir 308'e geçmek. 308 hdi auto6r yarı otomatik nasıl kullanan var mı? 1. ve 2. vites geçişleri epey hissediliyormuş. Ek olarak, sorun çıkaran bir şanzıman mı? Sanırım otomatiklere chip sağlıklı olmuyor. Bilgisi olan var mı? Saygılar

  8. #8
    Uzman Üye
    Üyelik tarihi
    03-2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.566
    Meslek
    Akademisyen
    Model
    yok
    Merhaba, 308 benim de önereceğim en mantıklı seçenek olur. Ben 4 yıla yakın süredir autor6 kullanıyorum bendeki güncellenmiş versiyon ve öyle alıştık ki birbirimize başkaları araç yığılıyor kalkmıyor deyince anlayamıyorum. Kimse üzerine alınmasın ama autor6 yığılıyorsa kullanıcının hata payı çok yüksektir. Manuel bir araçla yapılması imkansız işleri autor6 ile yapmaya kalkarsanız sıkıntı çıkar, şöyle düşünün bu şanzıman tamamen ekonomi odaklı yapılmış ve hemen 2. vitese geçmeye çalışıyor hafif bir düzlükten sonra yokuşun başladığı yerler vardır mesela, manuel kullanan biri 1. viteste iyice devirlenir 2ye geçer, autor6 ile yavaş yavaş çıkıp yokuşa geldiğinde vites düşürmeye çalıştığında gazı köklerseniz mesela evet bocalar, sonuçta tek kavramalı bir baskı balatayı kontrol eden mini bir robot bu. Ama siz yokuşu öngörür hafif gaz verirseniz yokuşa gelince de gazı artırırsanız asla yığılmaz anlık tork oyunu ile şahlanıp çıkar.
    Bana yığılıyor bu şanzıman diyen arkadaşlar nerde nasıl yığıldığını göstersinler aynı yeri ben çıkayım diyorum hep daha talep gelmedi

    110 ve 112 beygir için chipe hiç gerek yok, o halde fazlasıyla cevap verir size. Autor6'ya zaten chip riskli torkun belirli sınırı var. Ve autor6 sorunlu bir şanzıman değildir netteki 3-5 şuursuzun yazdıklarına bakmayın. İyi bir araç bakın alın, chipe falan vereceğiniz parayla çok farklı şeyler yaparsınız 308'e. Foruma kalıcı olarak dahil olun siz de bir sürü şey yaparsınız çoğumuz gibi
    2015 Peugeot 508 1.6 Blue HDI Allure
    2011 Citroën C5 1.6 HDI SX
    (Satıldı)
    2011 Citroën C5 1.6 HDI SX (Satıldı)
    2012 Peugeot 308 1.6 HDI Access / Suskun (Satıldı).
    2011 Ford Mondeo 1,6 TDCI Trend (Satıldı).
    2011 Peugeot 308 1.6 HDI Envy (Pert oldu)
    2009 Peugeot 308 1.6 HDI Comfort Pack (Satıldı)
    1996 Opel Vectra GLS (Satıldı).

  9. #9
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı teşekkür ederim. 1-2 2-3 geçişlerinde sarsıntı var mı? Sarsıntı manuel kadar mı? Şöyle sorayım, can sıkacak, kafaya takılacak bir durum mu?

    Güncellenmiş ile neyi kastediyorsunuz? 2008'de üretime başladı. Hangi yıldan başlıyor güncellenmiş versiyonu? Önceki versiyonlara göre avantajları neler?

    Ek olarak, bir de 308'in yıllara göre donanım paketleri hakkında bilgi verir misiniz? Dolusunu alayım diyorum. Sahibinden epey donanım vermiş: Premium, premium pack, premium plus. Hangisi en donanımlı, hangisini tercih etmek gerekir. Yokuş kalkış desteği güncellenmiş versiyonla mı geliyor? 40 bine kadar bütçe ayırabilirim.

    Şu anda şehir içi dışı yakıt tüketinizi litre cinsinden veribilir misiniz? Örneğin şehir içi yoğun trafik mi, sürüş karakteriniz nasıl?

    Zihnimi kurcalayan bir diğer soru yarı otomatik dizel 308'ler kaç bine kadar alınır; örneğin 150 000'de alınır mı ve şanzımanın durumu ekspertizle anlaşılır mı?
    Konu patitent tarafından (13-06-2015 Saat 23:18 ) değiştirilmiştir.

  10. #10
    Uzman Üye
    Üyelik tarihi
    03-2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.566
    Meslek
    Akademisyen
    Model
    yok
    Sorulara cevap vereyim epeyce soru var:
    1-2 2-3 geçişlerinde sarsıntı var mı? Sarsıntı manuel kadar mı? Şöyle sorayım, can sıkacak, kafaya takılacak bir durum mu?
    Şöyle düşünün sistembaskıyı ayırıyor sonra vites değiştirip sonrakine geçiyor bunu aslında gayet hızlı yapıyor. Aracı dediğim gibi rallici edasıyla kullanmazsanız hiçbir sıkıntı olmaz. Geçişler öyle kafaya takılacak kadar sarsıntılı değil.
    Güncellenmiş ile neyi kastediyorsunuz? 2008'de üretime başladı. Hangi yıldan başlıyor güncellenmiş versiyonu? Önceki versiyonlara göre avantajları neler?
    Benim araçta 112 hp motor var autor6 güncellenmiş versiyon eskisine göre farkı geçişler daha iyi yokuşları daha yüksek viteste çıkabiliyor. Tabi bunlar benim tespitim.
    Ek olarak, bir de 308'in yıllara göre donanım paketleri hakkında bilgi verir misiniz? Dolusunu alayım diyorum. Sahibinden epey donanım vermiş: Premium, premium pack, premium plus. Hangisi en donanımlı, hangisini tercih etmek gerekir. Yokuş kalkış desteği güncellenmiş versiyonla mı geliyor? 40 bine kadar bütçe ayırabilirim.
    Premium pack gayet iyidir ama comfort pack de alsanız autor6 olunca elektirikli döry cam sis farı esp yokuş kalkış desteği ısıtmalı yan ayna gibi donanımlar var. Benim araç envy donanımlı mesela otomatik klimaya kadar var bana yetiyor. 40000 e güzel bir araç bulursunuz.

    Şu anda şehir içi dışı yakıt tüketinizi litre cinsinden veribilir misiniz? Örneğin şehir içi yoğun trafik mi, sürüş karakteriniz nasıl?
    Şuan ortalamam 5,8 litre öyle çok da dikkat etmiyorum son süreçte ekonomik kullansam 4,9a kadar indirdim bir ara. Uzun yolda 4,2 falan yaktım ordada çok dikkat etmiyorum.
    Zihnimi kurcalayan bir diğer soru yarı otomatik dizel 308'ler kaç bine kadar alınır; örneğin 150 000'de alınır mı ve şanzımanın durumu ekspertizle anlaşılır mı?
    150 binde araç almayın derim bulursanız daha yeni Kmsi daha düşük olsun. Ama korkmayın 1600 e falan komple yenileniyor şanzıman, serviste balatanın durumu elbette anlaşılır.
    Autor6 olduktan sonra donanım her açıdan tatmin eder. Cam tavan katlanır ayna otomatik klima beyaz gösterge deri direksiyon gibi detaylar olur donanımlar arasında.
    2015 Peugeot 508 1.6 Blue HDI Allure
    2011 Citroën C5 1.6 HDI SX
    (Satıldı)
    2011 Citroën C5 1.6 HDI SX (Satıldı)
    2012 Peugeot 308 1.6 HDI Access / Suskun (Satıldı).
    2011 Ford Mondeo 1,6 TDCI Trend (Satıldı).
    2011 Peugeot 308 1.6 HDI Envy (Pert oldu)
    2009 Peugeot 308 1.6 HDI Comfort Pack (Satıldı)
    1996 Opel Vectra GLS (Satıldı).

  11. #11
    Aktif Üye Pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-2014
    Yaş
    50
    Mesajlar
    441
    Meslek
    Elektirik teknisyeni&Teknik danışman ll
    Model
    308
    Öncelikle cipli 1.4hdi 307 kullanıcısı olarak cıp uygulaması kesin. Şart aracta turbo hava sogutucusuda olmadıgından yazın çekiçte duşme oluyor binecekseniz yaptırın derim hız sabitleme ise araştırmalarıma ve uraşlarıma dayanarak yazıyorum tek yolu var onuda çözecek birini bulabileceyini sanmıyor. Cc uraşmak isterseniz detayları yazarım
    Red Black Shark

  12. #12
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Anka uzun uzun yazmışsın, sağol. İlk ağızdan bilgi almış oldum. Alacağım ilk araç 308 otomatik olacak inşallah.

    Pars, haklısın. Klimayı geçtim, bugün yeni 10 bin bakımını yaptırdım. Bir değişme olur mu diye bekledim ama yok. Araba gitmiyor. Çoğu zaman 2 ve 3. vites arasında kalıyorum. Yokuşta 3. vites çekmiyor, araba titremeye başlıyor; devir yüksek olduğu için el gücüyle zorlayarak 2. vitese atıyorum bu seferde araç yığılıyor. Yazın klimayı hiç söylemiyorum bile. Araba utanmasa stop edecek. O derece.

    Antalya chip yazılımı yükleyecek birini tanıyor musunuz? Siz yaptırdınız mı? Önceye göre ne gibi değişiklik oldu çekiş açısından? CC ile ilgili Antalya-Çakmaklı 300 tl rakam verdi. Bana pahalı geldi. Artı, garanti veremeyiz; denememiz lazım dediler. Sanırım 307 konusunda acemiler. Yapabileceğim bir şeyse uğraşmak isterim.

  13. #13
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Pars, nerelerdesin?

  14. #14
    Uzman Üye sessizgece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    2.679
    Meslek
    inş.tek.
    Model
    308

    307 1.4 hdi xr 2005 chip tuning ve cruise control

    Benim aracım 112 lik premium plus auto6r. Aracımı ilk aldığımda şanzıman geçişlerim oldukça sarsıntılıydı. Ama şimdi alıştım sorun yok. Hangi aracı alırsanız alın her zaman araca alışmak bir süre ister. Alışınca oldukça keyiflidir.
    Aracım da Chipbox var. Ben memnunum. Aracımın konusunda sanırım istediğiniz bilgilere ulaşabilirsiniz.

    No Name's
    2011 Peugeot 308 HDI Auto6R 112 hp Premium Plus Beyaz

  15. #15
    Aktif Üye Pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-2014
    Yaş
    50
    Mesajlar
    441
    Meslek
    Elektirik teknisyeni&Teknik danışman ll
    Model
    308
    Alıntı patitent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anka uzun uzun yazmışsın, sağol. İlk ağızdan bilgi almış oldum. Alacağım ilk araç 308 otomatik olacak inşallah.

    Pars, haklısın. Klimayı geçtim, bugün yeni 10 bin bakımını yaptırdım. Bir değişme olur mu diye bekledim ama yok. Araba gitmiyor. Çoğu zaman 2 ve 3. vites arasında kalıyorum. Yokuşta 3. vites çekmiyor, araba titremeye başlıyor; devir yüksek olduğu için el gücüyle zorlayarak 2. vitese atıyorum bu seferde araç yığılıyor. Yazın klimayı hiç söylemiyorum bile. Araba utanmasa stop edecek. O derece.

    Antalya chip yazılımı yükleyecek birini tanıyor musunuz? Siz yaptırdınız mı? Önceye göre ne gibi değişiklik oldu çekiş açısından? CC ile ilgili Antalya-Çakmaklı 300 tl rakam verdi. Bana pahalı geldi. Artı, garanti veremeyiz; denememiz lazım dediler. Sanırım 307 konusunda acemiler. Yapabileceğim bir şeyse uğraşmak isterim.
    Aracınızın çekişide düşük olabir katarizörü söktürüp bi baktırın.içinden dagılmış olabilir yokuşlarda çekiş düşüklüyü yapıyor.sorun yoksa katarizörü geri taktırın içini kesinlikle boşaltırmayın..boşaltırırsanız olacaklar duman atma yakıt sarfıyatında artış gürültülü eksoz sesleri..sorun yoksa boşaltalım diye tuttururlar sakın bunu yapmayın ..
    307 1.4 hdi cc de yapacak şu anda kimse yok ben bulamadım ..formulu var yapacak kimse yok
    300 tl boş yere para verme..onun yerine yazılım attır..aracınız son hız larda pek etkisi olmuyor ama kalkışlarda ve üst devirlerde baya etkili.
    Konu Pars tarafından (22-06-2015 Saat 23:23 ) değiştirilmiştir.
    Red Black Shark

  16. #16
    Yasaklı Üye
    Üyelik tarihi
    09-2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    13
    Meslek
    Öğrenci
    Model
    206
    Ankaraya gelirseniz Cruise Control için yardımcı olurum. Sadece fren müşürünün 4 kablolu olması gerekiyor. Çoğu 307de çalışıyor.

  17. #17
    Aktif Üye
    Üyelik tarihi
    12-2013
    Yaş
    33
    Mesajlar
    396
    Meslek
    Laborant
    Model
    308

    Alıntı ANKA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba, 308 benim de önereceğim en mantıklı seçenek olur. Ben 4 yıla yakın süredir autor6 kullanıyorum bendeki güncellenmiş versiyon ve öyle alıştık ki birbirimize başkaları araç yığılıyor kalkmıyor deyince anlayamıyorum. Kimse üzerine alınmasın ama autor6 yığılıyorsa kullanıcının hata payı çok yüksektir. Manuel bir araçla yapılması imkansız işleri autor6 ile yapmaya kalkarsanız sıkıntı çıkar, şöyle düşünün bu şanzıman tamamen ekonomi odaklı yapılmış ve hemen 2. vitese geçmeye çalışıyor hafif bir düzlükten sonra yokuşun başladığı yerler vardır mesela, manuel kullanan biri 1. viteste iyice devirlenir 2ye geçer, autor6 ile yavaş yavaş çıkıp yokuşa geldiğinde vites düşürmeye çalıştığında gazı köklerseniz mesela evet bocalar, sonuçta tek kavramalı bir baskı balatayı kontrol eden mini bir robot bu. Ama siz yokuşu öngörür hafif gaz verirseniz yokuşa gelince de gazı artırırsanız asla yığılmaz anlık tork oyunu ile şahlanıp çıkar.
    Bana yığılıyor bu şanzıman diyen arkadaşlar nerde nasıl yığıldığını göstersinler aynı yeri ben çıkayım diyorum hep daha talep gelmedi

    110 ve 112 beygir için chipe hiç gerek yok, o halde fazlasıyla cevap verir size. Autor6'ya zaten chip riskli torkun belirli sınırı var. Ve autor6 sorunlu bir şanzıman değildir netteki 3-5 şuursuzun yazdıklarına bakmayın. İyi bir araç bakın alın, chipe falan vereceğiniz parayla çok farklı şeyler yaparsınız 308'e. Foruma kalıcı olarak dahil olun siz de bir sürü şey yaparsınız çoğumuz gibi
    Bende 308 ehdi auto6r kullanıyorum gerçekten tam nokta atışı yaparak açıklamışsınız. Ben 2 senedir kullanıyorum daha öncesinde tam veya yarı otomatik bi araç kullanmadığım için bu şanzımana alışmam çok kolay oldu. Özellikle bahsettiğini gibi yokuşlarda gazı iyi ayarlarsanız hiç yığılma falan yapmıyor ama gaza sabit basıp çıkmaya çalışınca haliyle 2 ye atıyor vitesi bi yığılma oluyor ardından tekrar 1e düşürünce araç birden şahlanıyor falan insanlar kendini acemi gibi hissediyor lakin gazı güzel ayarlarsanız banamısın demiyor araç. Misal çok dik yokuşlarda hemen Spor tuşuna basıyorum hiç yığılma vs. olmadan araç akıp gidiyor.

    spor mod aktif olunca vitesi daha yüksek devirde değiştirdiği için ve gaz tepkileri farkedilir derecede hızlandığı için bu şanzımanı yeni kullanacak arkadaşlara tavsiyem S modunu kullanmaya alışsınlar. Özellikle sıkışık trafikde falan yokuş çıkarken ve aracı parkederken acayip işe yarıyor. Gaza dokunur dokunmaz tepki aldığınız için sıkıntıya girmiyorsunuz. Bu durumlarda hemen basın S düğmesine keyfinize bakın

  18. #18
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Alıntı Pars Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızın çekişide düşük olabir katarizörü söktürüp bi baktırın.içinden dagılmış olabilir yokuşlarda çekiş düşüklüyü yapıyor.sorun yoksa katarizörü geri taktırın içini kesinlikle boşaltırmayın..boşaltırırsanız olacaklar duman atma yakıt sarfıyatında artış gürültülü eksoz sesleri..sorun yoksa boşaltalım diye tuttururlar sakın bunu yapmayın ..
    307 1.4 hdi cc de yapacak şu anda kimse yok ben bulamadım ..formulu var yapacak kimse yok
    300 tl boş yere para verme..onun yerine yazılım attır..aracınız son hız larda pek etkisi olmuyor ama kalkışlarda ve üst devirlerde baya etkili.
    Katalizörü yetkili servise sordum. 300 tl'ye temizliyorlarmış. Daha ekonomik bir çözüm üretilebilir, fakat aracın çekişinin normale göre düşük olduğunu nasıl anlayabilirim? Mesela dik yokuşlarda (örneğin bir dağın zirvesine tırmanırken) araç dolu, klima açık 3 viteste çıkmaması normal mi? Ona göre uğraşacağım. Yoksa bu araçların karakterleri böyle ise hiç aracın sağını solunu kurcalattırmayacağım. Chipten de vazgeçtim. İleride satıp 308 otomatik alayım diyorum.

  19. #19
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Alıntı Alicilik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankaraya gelirseniz Cruise Control için yardımcı olurum. Sadece fren müşürünün 4 kablolu olması gerekiyor. Çoğu 307de çalışıyor.
    Antalya'da bir ustaya gittim. Maalesef fren müşüründe iki kablo var. Kablo çekmekle de kimse uğraşmaz. Cruise control hayal oldu sayılır.

  20. #20
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    04-2013
    Mesajlar
    17
    Meslek
    akademisyen
    Model
    307
    Alıntı jerpelea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 308 ehdi auto6r kullanıyorum gerçekten tam nokta atışı yaparak açıklamışsınız. Ben 2 senedir kullanıyorum daha öncesinde tam veya yarı otomatik bi araç kullanmadığım için bu şanzımana alışmam çok kolay oldu. Özellikle bahsettiğini gibi yokuşlarda gazı iyi ayarlarsanız hiç yığılma falan yapmıyor ama gaza sabit basıp çıkmaya çalışınca haliyle 2 ye atıyor vitesi bi yığılma oluyor ardından tekrar 1e düşürünce araç birden şahlanıyor falan insanlar kendini acemi gibi hissediyor lakin gazı güzel ayarlarsanız banamısın demiyor araç. Misal çok dik yokuşlarda hemen Spor tuşuna basıyorum hiç yığılma vs. olmadan araç akıp gidiyor.

    spor mod aktif olunca vitesi daha yüksek devirde değiştirdiği için ve gaz tepkileri farkedilir derecede hızlandığı için bu şanzımanı yeni kullanacak arkadaşlara tavsiyem S modunu kullanmaya alışsınlar. Özellikle sıkışık trafikde falan yokuş çıkarken ve aracı parkederken acayip işe yarıyor. Gaza dokunur dokunmaz tepki aldığınız için sıkıntıya girmiyorsunuz. Bu durumlarda hemen basın S düğmesine keyfinize bakın
    Ben de ileride 308 otomatik almak istiyorum. 308'in en son güncel eat6 versiyonuna kadar en stabil çalışan autor6 otomatik vites versiyonu hangisi? Örneğin, sizin kullandığınız versiyon, spor moduna almadan yukarı doğru eğimli bir yokuşta karşıdan bir araç geliyor. Önününüzdeki aracı sollamaya kalktığınızda forumlarda bahsedildiği gibi ciddi kararsızlık sorunu yaşanıyor mu? Her zaman spor modu can sıkar gibi geliyor? Bazı forumlarda 1 ve 2. viteste sartınsı seviyesi çok üst düzeylerde yazıyor. Sarsıntıyı azaltmak için vites değiştirme aralığında ayaktan gazı çekmek gerekir yazılmış. Öyle bir durum var mı? Ek olarak hdi ve e hdi motorlar arasında çok ciddi farklılıklar mevcut mu? Yakıt, ivmelenme, kabin içine sızan ses vs. Teşekkürler...
    Konu patitent tarafından (04-07-2015 Saat 05:03 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •