Merhaba,
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz.
VTI ya da THP motorların defalarca rektifiyesini yaptık ve uzun süredir de kullanıyorlar. Yeni motor almak gerekmez.
Merhaba arkadaşlar...2009 model 1.6 vti aracım var. Üzerinde Prins Silverline lpg kiti var.Aracım 80 binde. Aracı alalı yaklaşık 20 bin km oldu.Çok şükür bir arıza yaşamadım.Aracımdan çok ta memnunum.Ama geçenlerde özel bir peugeot servisi sahibi bu araçların 100 bin kmden sonra yağ yakmaya başladığını ve devamında motor yediğini söyledi.Hatta ilginç olanı bu araçların rektefiye kabul etmediğini yani düzen tutmadığını,sandık motordan başka çare olmadığını söyledi. Bu gerçek mi? Yani biz motor bitmesi durumunda rektefiyesi olmayan bir motora mı biniyoruz?Bu kadar sorunlu mu bu araç?
Merhaba,
Öncelikle aramıza hoşgeldiniz.
VTI ya da THP motorların defalarca rektifiyesini yaptık ve uzun süredir de kullanıyorlar. Yeni motor almak gerekmez.
Euro Repar Car Service - FP Otomotiv (İstanbul - Maslak)0212 254 4 308 - 0533 591 23 15
2023 Peugeot 408 GT 1.2 Puretech 130HP EAT8 3900km
2023 Peugeot XP400 GT 2100km
2022 Peugeot Django 125cc Mavi 16500km
2020 Peugeot 308 Style 1.5 BlueHDI 130Hp EAT6 Manyetik Mavi 23000km (SATILDI)
2018 Peugeot Speedfight RCUP 125cc 20000km (SATILDI)
2001 Peugeot 406 Coupé 2.0i 138Hp BVA4 298.500km (SATILDI)
2001 Peugeot 406 ST 2.0i 138Hp BVA4 334.000km(SATILDI)
2012 Peugeot Satelis 250CC ABS Siyah 6800km (SATILDI)
2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 HDI 110Hp Montebello Mavi 268.200 km (SATILDI)
2002 Peugeot 206 Colorline 1.4i 75Hp BVA4 Şeytan Kırmızı (SATILDI)
1997 Peugeot 106 XS 1.6i 90Hp BVA3 Alp Beyaz (SATILDI)
Siz motordan önce ustanızı değiştirin.
SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)