Blok su tapalarina baktır hocam. Çok büyük ihtimalle ondandir.
Araçta hararet ibresi aniden doksana çıkıyor bi anda yetmişe düşüyor yüze çıkıyor anlık değişiyor hararet músuru termostat fan rezidansi değişti devirdaim kontrol edildi hepsi sağlam problem yok görünüyor bir kaç yere baktirdim kimse altından çıkamadı en son goturdugum usta fanin birinci kademesi çalışmadığını söyledi hararet ibresi anlık değişmesi de bundan kaynaklandığını söylüyor işin tuaf yani bilgisayardan komut verince fanin birinci kademesi çalışıyor bu konu hakkında yardımcı olursanız çok memnun olurum bu arada aracim 2004 1'6 307 xs
Blok su tapalarina baktır hocam. Çok büyük ihtimalle ondandir.
arkadaşlar elektrik tesisatı da kontrol edildi sağlam ne yapmam gerekiyo yardımcı olurmusunuz
blok su tapaları nerede nasıl baktıracam arkadasım üst kapak felan açılıyo mu
Aracınızda lpg varmı?
2008 classic edition
ewet var lpg
Lpg regülatörünün su takviye kabından yukarıda olması sistemde havaya yol açıp ani ısı yükselmesi ile düşmesine yol açabiliyor. Lpg diyaframındaki çatlaklardan soğutma sistemine gaz girerek hararet problemlerine yol açabiliyor.
2008 classic edition
Anladım kardeşim lpg ciye mi gideyim bu şekilde onlara aktarsam anlarlar mi bide fani n birinci kademesi çalışmıyor onu nasıl halledebilir im
Fan birinci kademesi için motor beyni dediler bilmiyor um nasıl olacak
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)