PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : auto6r performans düsüklügü



coosmanli
20-09-2015, 21:59
arkadaşlar merhaba , son zamanlarda acayip sikayetci oldugum durumum var oda performans , aracım normal yolda 0 100 degeri yapıyorum 13 saniye gibi deger cıkıyor anlıcagınız 0 100 kalkısta felan cok kötü ne yapmam lazım

Auto6r 112 HP ( yazılım attırdım daha öncede hic gitmiyordu yazılımdan sonra biraz düzeldi düzelmesine ragmen 0 100 13 saniye civarında)

Dyno cıktısı var 125 hp olarak gösteriyor dynodan önce 102 hp cıktı

95bin kmde agır bakımları yapılmadı henüz normal bakımlar düzenli olarak serviste yapılıyor

Kullandıgım jant 16inc orjinal pejo jantı yakıt shellden

ne yapmam gerekli simdiden tesekkürler

Abdullah
21-09-2015, 00:26
arkadaşlar merhaba , son zamanlarda acayip sikayetci oldugum durumum var oda performans , aracım normal yolda 0 100 degeri yapıyorum 13 saniye gibi deger cıkıyor anlıcagınız 0 100 kalkısta felan cok kötü ne yapmam lazım

Auto6r 112 HP ( yazılım attırdım daha öncede hic gitmiyordu yazılımdan sonra biraz düzeldi düzelmesine ragmen 0 100 13 saniye civarında)

Dyno cıktısı var 125 hp olarak gösteriyor dynodan önce 102 hp cıktı

95bin kmde agır bakımları yapılmadı henüz normal bakımlar düzenli olarak serviste yapılıyor

Kullandıgım jant 16inc orjinal pejo jantı yakıt shellden

ne yapmam gerekli simdiden tesekkürler

sakin kullanman gerekli. Zaten bizim şanzımanlarımız performans şanzımanı değil ekonomi odaklı bir şanzıman. O yüzden pek bir performans beklememek lazım.

stormhan
21-09-2015, 09:54
arkadaşlar merhaba , son zamanlarda acayip sikayetci oldugum durumum var oda performans , aracım normal yolda 0 100 degeri yapıyorum 13 saniye gibi deger cıkıyor anlıcagınız 0 100 kalkısta felan cok kötü ne yapmam lazım

Auto6r 112 HP ( yazılım attırdım daha öncede hic gitmiyordu yazılımdan sonra biraz düzeldi düzelmesine ragmen 0 100 13 saniye civarında)

Dyno cıktısı var 125 hp olarak gösteriyor dynodan önce 102 hp cıktı

95bin kmde agır bakımları yapılmadı henüz normal bakımlar düzenli olarak serviste yapılıyor

Kullandıgım jant 16inc orjinal pejo jantı yakıt shellden

ne yapmam gerekli simdiden tesekkürler
Merhaba,
evet @Abdullah ın dediği gibi maalesef bizim şanzıman grubumuz ekonomi odaklı ancak, baskı-balata-volant üçlüsünün değişim zamanı yaklaştığı için de performans kayıpları yaşıyor olabilirsin. (bende aynı durum var ondan bu öneriyi seninle paylaşıyorum.)

coosmanli
21-09-2015, 13:22
Merhaba,
evet @Abdullah ın dediği gibi maalesef bizim şanzıman grubumuz ekonomi odaklı ancak, baskı-balata-volant üçlüsünün değişim zamanı yaklaştığı için de performans kayıpları yaşıyor olabilirsin. (bende aynı durum var ondan bu öneriyi seninle paylaşıyorum.)


Hocam sizin arabaniz kac bin kmde , birde baski balatalara bronzdan yaptirma gibi birsey varmis bilginiz var mi

stormhan
21-09-2015, 14:26
Hocam sizin arabaniz kac bin kmde , birde baski balatalara bronzdan yaptirma gibi birsey varmis bilginiz var mi
benim aracım 140.000 km'de ancak ben aracımı %80-%90 sakin kullanırım ve ilk sahibiyim. Bunu neden söylüyorum, anladığım kadarıyla hafiften aracı sıkıştırarak kullanıyorsun bu durum daha düşük km lerde baskı balata değişimi gerektirebilir. ;)Çünkü baskı balata volant değişimi için kesin bir km yok. 70-80.000 km de değiştirende var, benim gibi +100.000 km görüpte dokunmayanıda mevcut.

Bronzdan yaptirma ile ilgili olarak hiçbir bilgim yok ve hatta ilk senden duydum dostum. Bu konuyu iyice araştır sor soruştur derim. @ÖmerGedik konuyu okursa muhakkak sana yardımcı olmak ister ve bilgi verir.

mimit
21-09-2015, 14:39
bu km de motorda bukadar güç kaybı olması bence ciddi bir durum, 112 hp yazılı m136 138 hp arası veriyor,gerçi dynoya nerde çıktığıda önemli, baska balata artık ömrünü doldurmaya başlamış olabilir,değişmesi ile bu süre biraz daha iyileşebilir ama ben 102 beygire takıldım kaldım açıkcası. bronz baskı balata ise tavsiye etmem daha sert vites geçişleri kısa vade de tekrar masraf demek olacaktır Auto6r de.benim aracımda ad baskı balata öncesi hızlanmalarda biraz sorun vardı ama değişim sonrası normal bakımlar ve carbon clean ile eski performansına kavuşmuştu.

coosmanli
22-09-2015, 04:57
bu km de motorda bukadar güç kaybı olması bence ciddi bir durum, 112 hp yazılı m136 138 hp arası veriyor,gerçi dynoya nerde çıktığıda önemli, baska balata artık ömrünü doldurmaya başlamış olabilir,değişmesi ile bu süre biraz daha iyileşebilir ama ben 102 beygire takıldım kaldım açıkcası. bronz baskı balata ise tavsiye etmem daha sert vites geçişleri kısa vade de tekrar masraf demek olacaktır Auto6r de.benim aracımda ad baskı balata öncesi hızlanmalarda biraz sorun vardı ama değişim sonrası normal bakımlar ve carbon clean ile eski performansına kavuşmuştu.
simdi hocam baskı balata degişsem eski performansıma kavusurmuyum

mimit
22-09-2015, 07:39
hocam benim aracımda kalkışlarda titreme ve ivmelenmede önceye nazaran bir düşüklük vardı,baskı balata değişimi sonrası bu sorunlar düzeldi ama sizin aracınızda birde kayıp 10 beygir güç var bununla birlikte doğal olarak tork gücü de düşmüştür, bunları da araştırmakta fayda var.Motor güç üretip bunu baskı balatadan dolayı tekerlekre de iletemiyor olabilir.