8 sonuçtan 1 ile 8 arası
  1. #1
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    5
    Meslek
    bilgisayar müh.
    Model
    5008

    Herkese Merhaba forumpeugeot

    Selamlar aranıza yenı katıldım bi selam veriyim dedim

  2. #2
    Tecrübeli Üye EmRaH. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-2012
    Mesajlar
    1.928
    Meslek
    Özel Sektör ( Kimya )
    Model
    106
    Hoş geldin aramıza . Birazdaha detaylı tanıtırsan kendini seviniriz
    106 Quik Quik ...
    StocKSilve®

  3. #3
    Uzman Üye Yasin CCK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01-2010
    Yaş
    40
    Mesajlar
    9.160
    Meslek
    Enerji Danışmanı
    Model
    301
    Aleykümselam.



    2000 Peugeot 206 GTI 2.0 165 Hp (Monster)

    2008 Peugeot 308 Comfort 1.6 Hdi 136 Hp (Rock’N Rolla)

    2013 Peugeot 301 Active 1.6 Hdi 92 Hp (Beyaz Enerji)

    2016 Peugeot 2008 Allure 1.6 e-Hdi 92hp ETG6 Otomatik S&S (Ateş)

    2017 Peugeot 301 Active 1.6 Hdi 92 Hp (Beyaz Enerji 2)

    2017 Peugeot 301 Active 1.6 Hdi 92 Hp (Köpekbalığım)

  4. #4
    Tecrübeli Üye Ghost Hunter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06-2011
    Mesajlar
    1.065
    Meslek
    Satış & Servis
    Model
    406
    aleykümselam hoşgeldin aramıza
    kendini ve aracını tanıtırsan seviniriz

    Ghost Hunter &TR'de İLK ve TEK

  5. #5
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    5
    Meslek
    bilgisayar müh.
    Model
    5008
    İsmim oguzhan bu gunlerde bi 5008 alma niyetim var istanbulda yasıyorum ancak okuduklarım bıraz benı dusundurmeye basladı titremeler sesler gerçek kullanıcılardan fikir almak istiyorum.

  6. #6
    Uzman Üye sessizgece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    2.679
    Meslek
    inş.tek.
    Model
    308
    aleykümselam
    hoşgeldiniz

  7. #7
    Uzman Üye reisG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09-2009
    Yaş
    52
    Mesajlar
    5.658
    Meslek
    Denizcilik sektöründeyim
    Model
    308
    Oğuzhan aramıza hoşgeldin. Forumumuzun en büyük özelliği çok fazla konuda en ince detayına kadar tüm paylaşımların yer almasıdır. İlgilendiğin konulara ait mesajların hepsini incelediğinde konunun içeriği hakkında çok olumlu düşüncelere sahip olacaksın.
    Almak istediğin 5008 i Taner Hocamız ile birlikte Türkiye deilk test edenlerden birisiyim. Araç oturaklı ve geniş yapısı ile tam bir aile aracı.geniş ve sportif kokpiti on screen display ekranı ile ön cama yansıyan bilgilendirme ekranı ile de çok teknolojik. BEenzin fiyatlarının ülkemizde çok pahalı olması sebebiyle hemen hemen tüm 5008 ler HDI turbo dizel motorla gelmekte ve kullanım kolaylığı sağlayan auto 6R denen otomaikleştirilmiş bir manuel şanzuman ile satılmakta. Bu tip vites kutuları aslında bir manuel vitestir. Sadece bir elektronik beyin ve buna bağlı düzenek vites değişimlerinde debriyaj görevi görmektedir. Gerçek otomaik viteslere göre tork konvertörüğ ve benzeri sistemleri olmadığından düşük maliyetle debriyaja basma yorgunluğunu insandan almak için yapılmışlardır. Ancak bu tip vites kutularının kullanımında bazı özelliklere dikkat etmek gerekir. auto 6R tipi otomaikleştirilmiş manuel şanzımanlarda D pozisyonu alıp aracı hareket ettirdiğinizde vites kolu D de kaldığı süre bıoyunca baskı balata üzerinde bir basınç vardır. Normal yol koşullarında ve sürekli vites değişiminde bu baskı , baskı balataya zarar vermez iken. İstanbul gibi trafiğin sürekli dur kalk olduğu ve en fazla 3ncü vitese çıkılabilen rezil trafiklerde baskı balatada oluşan baskı ısınmaya sebep olur ve bu baskı balatanın kullanım durumuna göre normalden daha önce bitmesine sebep olur. Bunun oluşmaya başladığını da aracın silkelenmesi ile anlarsınız.Bundan korunmak için yoğun ve beklemeli dur kalklarda ve uzun süreli beklemelerde mutlaka vitesi park veya boş konuma almak gerekmektedir. Ya da yoğun dur kalklı trafikte direksiyondan manuel vites değişimi gerekir. Bunlar yapıldığı taktirde bu tip vites kutuları uzun km.ler boyunca problemsiz hizmet ederler. -ki gerçek otomaik viteslerde bile dur kalak veya beklemelerde vitesi boş veya park konumuna almak şanzımanın uzun süreli kullanımı için gereklidir.
    Sonuz agelirsek auto 6R tipi şanzımanlar yol ve trafik şartlarına göre doğru kullanıldıkları sürece problem yaşatmazlar. İlk serilerde kullanılan auto 6R şanzımanlar son iki yıl içinde çok geliştirilmişlerdir. Hem vites geçiş hızı hemde diğer fonksiyonları ilk serilere göre % 40 daha hızlı hale gelmiştir. Eğer 2nci el bir hdi auto 6R 5008 alacaksanzı mutlaka şanzıman sistemini yetili bir serviste kontrol ettiriniz.
    2009 Peugeot 308 Comfort 1.6 VTi 120 Bg. Babylone Kırmızı

  8. #8
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    11-2012
    Yaş
    35
    Mesajlar
    5
    Meslek
    bilgisayar müh.
    Model
    5008
    tavsiye ve önerileriniz için çok teşekkur ederom çok sağolun ilginize ve alakanızdan dolayı tekrar teşekkur ederim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •